Kaksplus.fi


lauantai 3. kesäkuuta 2017

10 kuvaa Facebookista

Mä olen maailman laiskin ottamaan selfieitä. Vielä laiskempi olen vaihtamaan näemmä pfofiilikuvaa, sillä alle kymmenen vuoden aikana niitä oli kertynyt just ja just yks per vuosi. En kyllä ole muutenkaan kovin innokas FB-päivittelijä, sinne tulee lähinnä jaettua kuvia tytöistä sukulaisten (eli mun äidin..) iloksi :D

Tässä ois kuitenkin teille vähän TB.tä vuodesta 2010, sen tuoreempia kuvia ei tililtä löytynyt :D


Kuvassa oon minä PUNAISENA!! sekä ystäväni uusi hauvavauva. Jos päivämäärään on uskominen, ollaan oltu juhlimassa syntymäpäiviä. 



2011 käytiin meidän ekalla ja tähän mennessäkin ainoalla ulkomaanmatkalla Rhodoksella. Meillä oli ihana matka ja vitsi mä haluan taas johonkin lämpöön! Huomatkaa korvien venytykset ja smiley-lävistys..


Tämä kuva on varmaan myös vuodelta 2011? Mun on pakko mainita että meillä oli kissa! :D


2012 oltiin alkuvuodesta ostettu ensimmäinen oma asunto. Rakastin kauluspaitoja ja muita klassikoita.


2013 loppukesästä odotin Lumia syntyväksi loppuvuodesta. Ei oltu julkistettu asiasta Facebookkiin ennen syntymää ja kuvat oli aika rajattuja. Muistan olleeni superonnellinen elämänmuutoksesta, oli tullu bailattua jo aika pitkään.


2014 meillä oli ihana puolivuotias! Ja vitsi mä näytän vauvalta,


2015 alkukeväästä odoteltiin jo Siraa. Lumi oli aloittanut päiväkodin ja minä hiljalleen työt.


Tämä on vuoden 2015 heinäkuulta. Viikonpäästä meillä oli pieni vauva kehdossa jo nukkumassa <3

Viimeisin ja nykyinen profiilikuvani on otettu nykyisen asuntomme portailta. Oltiin muutettu, pikkusisko oli päikkäreillä ja nautittiin kesän ekat Vallattomat ihan samiksina. Tämä siis vuodelta 2016.

Olisi siis aika varmaan pistää taas vaihtoon, sainpahan viimeviikolla päivitettyä myös blogin sivupalkin omakuvan! Edellinen ehti siinä olla puolitoistavuotta.. Mua itseäni vähän häiritsee kun tää postaus jäi näin tylsäksi, mutta ei blogin puolella oo ainakaan liikaa mun kuvia nähty niin tässä pieni muistutus että minkänäkönen mimmi täälä oikein hääräilee.

Aurinkoista viikonloppua!

3 kommenttia :

  1. Tämä on kyllä kiva haaste. Tykkään katsoa ihmisten kuvia ja lukea tarinoita kuvien takaa.

    VastaaPoista
  2. Eikä ollu tylsä! 😊 3 4 ja 5 tosi nätit kuvat 😍

    VastaaPoista
  3. Oot niin kaunis <3 jäin vaa tuijottaa tota kauluspaitakuvaa ja sitä edellistä, ihana oot <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...